Translate

tisdag 8 januari 2008

Utmanad.

Jag har blivit utmanad.
Att skriva ner 7 sanningar om sig själv. Det är inte enkelt, men ska pröva.

1. Vill att alla i min närhet ska ha det bra.
2. Är nog ganska naiv ibland.
3.Vill ha mycket folk runt mig. Dörren alltid öppen och kaffet alltid på.
4.Har svårt att säga nej!
5.Städar bara när det behövs.
6.Tror gott om alla människor. (heter det så?)
7.Det som betyr mest för mig är familjen, vänner, ja alla man umgås med.

Så nästa "utmaning" då. Att sända staffetpinnen vidare.
Jag utmanar
1. Vörteröl och norrlandsguld
2. rumbaqueen
och så var det slut, har inte så många jag kan utmana, men det ska väl gå bra ialla fall.

Idag är det en blöt dag.
Det droppar från snön som smälter. Har 2+ ute. All snö som kom är på väg att smälta bort.
Men det kommer nog mera.

Nu ska jag kolla in Miss Marple som jag spelade in i går. Hoppas de finner mördaren :)
Ha en förträfflig dag idag.
Klems fra nabolandet :)

3 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!
    Regnet det bara öser ner...tralalalalalalallalala osv...

    Du beskrev dig så väl så jag fick lust att ge dig en stor KRAM!

    SvaraRadera
  2. Aha, det stämmer alltså det som jag skrev. Här droppar det som bara attan.
    En stor kram tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. Anonym09:29

    Du är en elak bitch synne,nu kommer alla mina dåliga sidor upp i stället.
    Men ska göra vad ja kan.3+ ute o duggregn,Nea frisk o fick äntligen gå till dagis o berätta att hon tappat sin första tand.
    Vi höres.Kram Peter.

    SvaraRadera

När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.

Related Posts with Thumbnails