Translate

fredag 4 januari 2008

Filmtaim!

Ikväll såg vi film.

Fixade pizza till middagen idag. Den intog vi till filmen Pirates of the caribien 3.
Den var faktiskt kul. Mycket som händer och det är som upplagt till en fyra. Men om det blir någon fyra det får den som lever se. Hoppas det.

Vinden härjar fortfarande, men nu har temperaturen sjunkit till minus 5.3. Det
ska visst bli kallare igen. Hoppas bara att det inte kommer mera snö.

Jag måste köpa mig en mössa! Japp, har fortfarande inte funnit en sån dings att ha på huvudet när det är kallt. Gav ju bort den jag hade. Den var ju för liten ialla fall.

Har ännu inte funnit nått program för vattenmärke av bilder. Hoppas vi finner det snart. Vill så gärna lägga ut bilder på bloggen.
Har fortfarande inte kommit in på den som försvann. Skulle så gärna ha kvar det jag skrivit. Men så är det. Man lär så länge man lever.

Nu ska jag strax fixa lite te, stoppa in resterna av pizzan i kylen. Några bitar försvinner på tågresa imorgon.
Stapla tallrikarna i diskmaskinen och sen vet jag inte vad jag ska finna på.
Det löser sig.
Nu ska jag överlämna datan till styvsonen igen. Så han får göra sig färdig på spelet.

Klems fra nabolandet :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.

Related Posts with Thumbnails