Translate

onsdag 23 september 2009

GIVEAWAY hos Erteblomster.


Duften av Erteblomster`s giveaway.

Vibeke i Duften av Erteblomster firar 100 000 besök har i den anledningen Giveaway på sin blogg.Den har jag lust att vara med på! Har du lust att vara med på den, så gör du hon beskrivit på bloggen sin......och så lägger du in det här inlägget på din blogg.

Gratulerar så mycket Vibeke.


BIG giveaway!
I anledning av att jag passerat 100 000 besök inne på min blogg så önskar jag fira med en STOR givaway! Allt du behöver göra är att kopiera det här inlägget och publicera det inne på din egen blogg.
Vinnarna dras förstkommande söndag. Lycka till vänner!

DE härliga bloggarna som du kan se här under har bidragit med var sin gåva till den här anledningen och jag kommer till att göra ett inlägg här inne denna vecka om var och en av dem så att ni kan lära känna dem bättre.



11 kommentarer:

  1. Vil bare hilse på som snarest...
    Med nyoperert skulder kan jeg ikke skrive så mye.

    Nydelige høstbilder i posten under!

    Klem

    SvaraRadera
  2. Gøy at du er med Synne og tusen takk for gratulasjon :)

    Klem
    Vibeke

    SvaraRadera
  3. Anonym17:54

    Hej Dulsinea här. Många kramar får du.
    Fina bilder som vanligt

    SvaraRadera
  4. Är ju ngt att fira det! Du skriver hos mej att Du tittat på bilder inte läst bloggen, precis rätt gjort av Dej, jag har ju en blogg som heter bildblogg;)
    Hinner inte med att vare sig skriva långa inlägg om inget och tyvärr så hinner jag inte heller besöka bl.a Dej så ofta som har en annan typ av blogg där det bygger på långa inlägg med mkt text.
    Är ju mest intressserad av foto och det vill jag lära mej mer om och ägna mej åt.
    Snart semester för Er? Var väl i oktober som Ni skulle åka har jag för mej!

    Ha en skön kväll!

    Kram //annette

    SvaraRadera
  5. Tack snälla:) Gör man en skåra i länden och inte tar för mycket sylt håller den allt sig på plats:)

    Hoppas att allt är bra! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej Synne!

    Som vanligt fina bilder hos dig och rolig läsning.
    du har något att hämta hos mig...
    kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Synne! Tiden räcker inte till helt enkelt, eller den räcker men jag använder den fel :-) och då blir det lite ojämn takt på bloggbesökandet... Fotobloggen har krävt en hel del tid och då har bloggbesöken begränsats till enbart temadeltagare, och då har också Pyssla-bloggen blivit lite "misshandlad", jag insåg t.ex i söndags att det var en hel vecka sen föregående inlägg.

    Ja, och en annan tidstjuv är att jag ibland "seglar" iväg och gör helt andra saker. Nu t.ex kikade jag i min spanskalärares blogg (ja, höstens spanskakurs har just börjat så då är en kväll i veckan upptaget av det, lektion och läxor...) och såg att han hade ett problem med bloggen, och då "måste" jag börja undersöka vad som hänt, gräva lite i HTML-koden. Så försvann tid som jag kunde använt till bloggkommenterande. Men jag hade tänkt att stryka en massa tvätt ikväll men om jag stryker ;-) det så kan jag blogga ändå :-)

    Men du håller igång i vanlig stil i alla fall, inlägg med underhållande berättelser och fullproppade med fina bilder :-)

    SvaraRadera
  8. Anonym13:16

    Maderia? Låter riktigt skönt!

    Kram Annica - Skåpsöstgöten;)

    SvaraRadera
  9. Har haft dåligt med tid att besöka dig, men vill skicka en kram och hoppas att du har det bra!

    SvaraRadera
  10. Hej
    kikar bara in för att önska en trevlig helg
    Kram Sari

    SvaraRadera

När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.

Related Posts with Thumbnails