Translate

fredag 9 maj 2008

Datorsammanbrott.......

Hej på er alla glada bloggare.
Ikväll blir det ett kort inlägg.
Våran dator har fått ett litet sammanbrott, jag kommer inte åt mina bilder där jag sitter nu.
Så därför blir det bara en bild på vår trevliga väg. Asfalten smular sönder nästan samma dag de är det och lappar lite. Väldigt bra tycker jag.

Alla som jag fått mail adresser av, msn adresser osv. Snälla maila det till mig igen. Allt är borta.
Sånt är så tråkigt. Men min mail adress finns på min profil.
Säger natta nu, ska försöka sova. Jobbar inatt....
Sköt om er.
Kram Synne.


10 kommentarer:

  1. Anonym23:30

    Morrn, Synne.

    Hörde jag shit? När PC:n ruttnade.
    Har du ingen backup, säkerhetskopior eller liknande.
    Hoppas att det fixar sej.

    God helg
    Hasse

    SvaraRadera
  2. Synne, inte sant allt kan inte vara borta!

    Känns inget kul att skriva något just nu.

    Kram och ha en bra Helg!

    //annette

    SvaraRadera
  3. Anonym07:38

    Men urk, sånt suger verkligen!
    Hoppas du får ordning på det!

    Jag har ju skalet2001@telia.com,
    din ar jag redan!

    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att datorstrul..
    hoppas det går att lösa..
    Ha en bra helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Jag säger som jag alltid brukar göra - datorer och bilar ska alltid fungera!

    Det är lika hemskt om något av dem går sönder.

    Att tipsa om att du ska ta backup tänker jag inte göra, för det önskar du redan att du gjort. :)
    Jag vet... har varit i samma situation ett par gånger...

    Trots datorproblem önskar jag dig en skön pingsthelg.
    Många kramar på dig!
    Willewira

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!! Ja, se teknikens under..Hoppas du får rätsida på strulet.

    Har en trådlös datamus och fick panik när batterierna tog slut, brukar ju alltid börja mina lördagsmorgnar med en härlig kopp kaffe och bloggläsning. Tvingade stackars Robban att åka och köpa batterier...naughty me...*S*

    Önskar dig en super härlig Pingst!!!

    SvaraRadera
  7. Hej allihopa.
    Här är det lite strul än. Maken jobbar förtvivlat med att få till det med datorn. Det kan ta lite tid.
    Tack för era gulliga kommentarer.

    Hej Hasse.
    Japp, du hörde shit, inte bara en men flera gånger.
    Vi har backup på det mesta så det är inte nått problem.
    Maken satt till klockan var halv tre inatt och allt såg ut att vara bra. När jag vaknade efter att ha jobbat i natt så hade han fått börja om med allt. Det är en fil som är fel.
    Det löser sig till slut, men innan man hittar felet....
    Klems :D

    Hej Annette.
    Nej, allt är inte borta utan bara det allra sista som man inte hunnit ta backup på. Så ta det lugnt. Vi kommer igen.
    Maken jobbar för fullt med att försöka fixa det.
    Kramis:D

    Hej Carina.
    Japp, allt börja med att jag inte kunde sätta vattenmärke på mina bilder, suck....
    Men vi kommer igen....
    Kram :D

    Hej Maria.
    Sammanbrott är aldrig kul, men det händer ibland. Datorn är ganska sårbar egentligen.
    Men det går att lösa.
    Så vi kommer tillbaka, men när vet jag inte....
    Kram :D

    Hej Willewira.
    Vi har som sagt backup på det mesta, utom det allra sista som vi fått.
    Men maken är envis så han ger sig inte. VI kommer igen :D
    Bil ja, fått papper idag. EU kontroll innan septembers utgång så håll tummarna hehe.
    Kramis :D

    Hej Marie-Louise.
    Vi kör trådlös mus med, men det är en lasermus. DET kan jag rekomendera. Då har du en laddare som du bara sätter musen i och efter ett par timmar är den laddad.
    Men det är aldrig kul när nått händer som med oss. Har haft mina aningar eftersom jag inte kunnat sääta vattenmärke på bilderna, att nått var fel. Men så är det...
    Vi kommer igen.....
    Klems :D

    SvaraRadera
  8. Skönt att höra, tur J är duktig och framförallt verkar han vara tålmodig!!
    Underbart sommarväder här i Peking!


    Kram //annette

    SvaraRadera
  9. Syrran va gör du me musen,skärp dej.Sol o varmt faan här.Nää tacka vet ja frysen.Puss o kram Peppe.

    SvaraRadera
  10. Hej igen Annette.
    Nu är det fixat. Tack och lov....
    Hoppas det aldrig händer igen....
    Krams från oss :D

    Hej brorsan.
    Ja, det kan man undra. För nu behöver den laddas....
    Hoppas du inte blir instängd i frysen.
    Hälsa familjen.
    Kram syrran och gubben :D

    SvaraRadera

När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.

Related Posts with Thumbnails