Translate

söndag 13 januari 2008

Barn är härliga.


En del är riktiga änglar.

Pratade med styvsonens mor idag.Vi pratade sportlov. Måste boka tågbiljett.
Jag frågade om en av hans systrar, min guddotter ville följa med hit. Då säger hon att hon fick lite skäll av änglabarnet idag. Guddottern kom med en tågbiljett i handen och frågade ganska surt varför hon inte blivit tillfrågad! Då säger mor att det är broderns returbiljett hon håller i :)
Hon sa att det var sååå länge sen hon var i Norge nu,att det börjar faktiskt bli dax för en tur.
Jag skrattade gott ska jag säga.
Har bokat biljett till styvsonen OCH guddottern :)
Sportlovet är räddat :)

Här snöar det fortfarande. Det har väl kommit runt en 10-15 cm snö nu. Vackert men bedrägligt.

4 kommentarer:

  1. Se nu till att hålla snön kvar till sportlovet, här i Svedala är det dåligt med den varan.

    SvaraRadera
  2. Soooooooooooooooooooool här o jag är lycklig,skicka hit lite snö också så hundarna inte blir så skitiga.Ha en bra dag.Peter.

    SvaraRadera
  3. Snø i massor.....
    4 minus i skuggan och 1,3 + i solen.
    Har varit ute en sväng med kameran.....
    Ska försöka få tid att föra över till datorn senare idag.
    Kram från ett vintrigt naboöand :)

    SvaraRadera
  4. härligt me snö som ligger på marken... här hinner den ju knappast lägga sig innan den smälter bort... suck...

    SvaraRadera

När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg.

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit.

Related Posts with Thumbnails